środa, 20 listopada 2019

Wiosenne kwiaty

Ja wiem, że w scrapowym świecie królują już klimaty świąteczne, ale moja kartka jest raczej wiosenna. Do jej zrobienia użyłam papierów z małego zestawu AltairArt z kolekcji Spring blossoms. To bardzo wdzięczna, kwiatowa kolekcja, z której można wyczarować prace niemal w każdej tematyce :)
 Papier potuszowałam, dzięki czemu zyskał lekko postarzony charakter. Dodałam primowe kwiaty z kolekcji Havana, kilka listków z Miszmasza papierowego i wyciętych wykrojnikiem Craft Passion. 





Materiały
AltairArt - Spring Blossoms  zestaw papierów do scrapbookingu 15 cm x 15 cm  AltairArt -  elementy do wycinania - Spring Blossoms  08 Color Philosophy- Sepia PrimaMarketing - Kwiaty Havana - Savina Pręciki na sznureczku, białe, ok. 200 sztuk.     Klej Magiczny z aplikatorem  Komplet wykrojników gałązki nr4   TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m   Nożyczki JACKFRUKT czerwone Papier brokatowy diamentowy 24 cm x 17 cm  Gałązka z listkami Koronka gipiurowa szerokość 19 mm, 1m

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...