środa, 17 kwietnia 2019

Aurora - mediowy layout

Ostatnio w mojej pracowni powstawały głównie kartki na różne okazje, więc zapragnęłam pewnej odmiany. Zrobiłam lekko mediowego scrapa z papierów z kolekcji Aurora. Stonowane, zdesaturowane kolory tych papierów  pasowały mi do zdjęcia, które także ma takie wyblakłe kolory.
Nałożyłam wzory przez maski, a następnie pokryłam je pudrem do embossingu białym i srebrnym i podgrzałam. Dodałam warstwy, koronki, tekturki, wycinanki z wykrojników, gazę i elementy z arkuszy do wycinania z kolekcji Aurora. Piękne rameczki marki Twoja Tekturka pokryłam dodatkowo farbkami Art Alchemy. 








 AltairArt -  Dwustronny papier do scrapbookingu Aurora  02 AltairArt -  Dwustronny papier do scrapbookingu Aurora  03 AltairArt -  Dwustronny papier do scrapbookingu z elementami do wycinania Aurora  10 AltairArt -  Arkusz z elementami do wycinania - Aurora  30x30 cm CraftPassion - Wykrojnik serwetka z listkami Papier brokatowy diamentowy 24 cm x 35 cm Klej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m  Twoja Tekturka - OkrÄ…gÅ‚a Ramka  - Openwork - 06 Koronka gipiurowa szerokość 30mm, 1m Komplet wykrojników gaÅ‚Ä…zki nr4  DecoArt Medium Modeling Paste White - Pasta modelujÄ…ca biaÅ‚a Agateria - Puder do embossingu BIAŁY (do detali) Art Alchemy Finnabair - Akrylowa Metaliczna Farba - White Pearl tusz pigmentowy do stempli i embossingu - szary  PółpereÅ‚ki samoprzylepne, 336 szt. 4 mm, biaÅ‚e

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...