poniedziałek, 25 marca 2019

Ślubna kartka w różu i szarości

Róż i szarość to niezmiennie bardzo modne połączenie, do którego początkowo nie byłam przekonana. Podobało mi się "u innych", ale sama rzadko je wybierałam :). Pojawia się gotowe w różnych kolekcjach, takich jak Szary Świt, czy Odruch serca, ale tworząc tę kartkę wybrałam opcję połączenia papierów w tych kolorach.  Kartka powstała z papierów AltairArt z kolekcji Ever and Always 2, dodałam elementy z papieru brokatowego i lustrzanego wyciętego wykrojnikami CraftPassion. Dodałam tekturki z Miszmasza Papierowego, Latarni Morskiej i Crafty Moly
Kartka jest dość prosta i jak na mnie mało przestrzenna ;)  ale mam nadzieję, że się Wam spodoba :)






Materiały
AltairArt - Dwustronny papier do scrapbookingu Ever and always 2 - 03 AltairArt - Dwustronny papier do scrapbookingu Ever and always 2 - 02 Karta bigowana DL biaÅ‚y matowy - GoatBox Komplet wykrojników gaÅ‚Ä…zki nr4 Craft Passion Komplet wykrojników Ramka owalna z listkami Klej Magic z aplikatorem TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m  Wykrojnik gaÅ‚Ä…zka nr2Tuzin papierowych różyczek biaÅ‚ych ok. 1,5  cm - 12 sztuk Papierowe Różyczki ok 2,5 cm10 sztuki, biaÅ‚e  Sznurek woskowany baweÅ‚niany, 5m, 1 mm gruboÅ›ci, biaÅ‚y GaÅ‚Ä…zka z listkami Papier lustrzany  srebrny 24 cm x 33 cm  Papier brokatowy diamentowy 24 cm x 35 cm CraftPassion - Wykrojnik serwetka z listkami Crafty Moly - 185 TEKTURKA - RAMKA SUNFLOWER 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...