niedziela, 2 grudnia 2018

Grudziennik

I stało się, trafiło także na mnie. Zawsze zarzekałam się, że żadnych grudniowników robić nie będę bo to nie dla mnie. Ale zostałam poproszona o zrobienie bazy takiego albumu dla młodego miłośnika kotów - nie ja będę zapełniać ją treścią, co najwyżej będę dorabiać strony, jeśli ich zabraknie. Tak powstał koci Grudziennik - zrobiony na bazie kolekcji papierów Festive Cats ze Skarbnicy Pomysłów z dodatkiem Festive Bells AltairArt. Album ma trochę kieszonek i zakamarków, które mam nadzieję szybko zapełnią się pamiątkami, zdjęciami i notatkami. Na razie pokażę wersję saute - bez zapisków. Z czasem może uda się pokazać kilka wpisów - trzymacie kciuki ;)

 Rozkładana kopertka na zdjęcia i zapiski. 

 Miniksiążeczka na zdjęcia  z dwoma odchylanymi kartkami. 




Materiały

Skarbnica Pomysłów - Festive cats || ÅšwiÄ…teczne koty - zestaw papierów  AltairArt - Dwustronny papier do scrapbookingu Festive Bells 07 AltairArt - Dwustronny papier do scrapbookingu Festive Bells 01   AltairArt - Dwustronny papier do scrapbookingu Festive Bells 04 Kartka albumowa, 20x20cm, 1 sztuka Narożniki oksyda 22 mm, zaokrÄ…glone, szt. 4   Papier brokatowy zÅ‚oty w gwiazdki  21 cm x 29 cm niesypiÄ…cy siÄ™ Klej Magic z aplikatorem Papier brokatowy zÅ‚oty 21 cm x 29 cm niesypiÄ…cy siÄ™ Duży koronkowy border 542 Tekturka - Ramka Å›wiÄ…teczna duża  PółpereÅ‚ki samoprzylepne 10mm - 88 szt - zestaw kolorów Sznurek naturalny, lniany, 5 m, grubość ok. 0,8 mm Papier czerpany biaÅ‚y A4, 150 gsm, 1 arkusz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...