piątek, 29 stycznia 2016

Gościnna Projektantka: Igła scrap


Mamy dziś ogromną przyjemność gościć zwyciężczynię naszego grudniowego wzywania 

 Igłę scrap.




Mam na imię Marta. Od zawsze lubiłam prace manualne. Próbowałam haftu krzyżykowego, szydełka,  drutów... ale papierki mnie wciągnęły na całego.
 Od czerwca 2013 roku próbuję coś tworzyć i zamieszczać na blogu (http://iglascrap.blogspot.com/), 
który prowadzę od listopada 2013.
Przede wszystkim tworzę karteczki, ale inne formy papierowe również lubię wykonywać.


Karteczka z sentencją dla  wyjątkowej osoby - mojej przyjaciółki Joli.
Wykorzystałam w tej pracy poniższe produkty:
Mgiełka kredowa Chalk brown (do pochlapania kwiatuszków)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...