niedziela, 26 lipca 2015

Gościnna projektantka: Monika Olszewska

Dziś mamy ogromną przyemnośc gościć drugą zwycięzczynię naszego czerwcowego wyzwania.
Jest nią

Witam,mam na imię Monika w świecie scrapowym nie posiadam jeszcze nicka (jakoś tak wyszło).
Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się zupełnie przypadkowo , dość dawno temu .Siedząc w domu pragnęłam zająć się czymś i tym czymś okazał się właśnie scrapbooking. Przeglądałam blogi scrapowe, coraz więcej robiłam swoich prac.
A potem ...nie mogłam już żyć bez scrapbookingu. Wiele wskazówek i wsparcia udzieliła mi Agata Blicharz w świecie scrapowym znana jako Vairatka
Dziś papiery i przydasie to jest to, 
co wypełnia większość mojego czasu.
Robię przeważnie kartki , które są "czyste" i proste ale zdarzyło mi się również kilka bałaganiarskich "mediowych"
Zauważyłam również ,że coraz bardziej ciągnie mnie właśnie w kierunku kartek z użyciem "mediów". Oto co przygotowałam na dziś:


Kartki powstały z papierów Studio75 z kolekcji Splash it, zostały podklejone kostkami dla uzyskania efektu 3D, wszystko sklejone taśmą dwustronną i klejem magic, pochlapane także  mgiełkami z 13@rts. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...