wtorek, 7 października 2014

Dwutygodniowe wyzwanie październikowe - "Litery"

Zgodnie z harmonogramem zapraszamy Was dzisiaj
na dwutygodniowe wyzwanie.
Motywem przewodnim są litery.
Bardzo lubię napisy czy użycie alfabetu  na pracy bo
pięknie wykańczają one pracę i stanowią taką wisienkę na torcie :)


Zasady wyzwania:
  1. Ilość prac do zgłoszenia: można zgłosić więcej niż jedną, ale każdą prosimy zgłaszać w osobnej notce. 
  2. Forma:KARTKA
  3. Motywem przewodnim pracy są litery - mają być widoczne i dobrze aby było ich dużo :)
  4. Pracę można zgłaszać maksymalnie na 3 inne wyzwania (łącznie z naszym 4 wyzwania) .
  5. Praca ma być nowa, nigdzie wcześniej nie publikowana. 
  6. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek wyzwania (prace, które nie będą właściwie opisane nie będą rozpatrywane do wyróżnienia).
  7. Prace należy zgłaszać za pomocną narzędzia inLinkz, podając link do notki z pracą (nie do całego bloga). W razie ewentualnych problemów z inLinkzem prosimy zostawić link w komentarzu.
  8. Zgłaszając pracę na wyzwanie zgadzacie się na zamieszczenie jej na blogu Skarbnicy Pomysłów oraz na naszej stronie na FB.
  9. Prosimy o wyłączenie weryfikacji obrazkowej - ułatwi nam to komentowanie Waszych prac :) 
  10. Na Wasze prace czekamy do 21 października 2014 r.



Postanowiłyśmy do tego wyzwania zaprosić Lidkę. 


Tworzenie, poznawanie nowych technik rękodzielniczych, dzielenie się tym z innymi to coś, co lubię najbardziej. Pomysły w mojej głowie powstają najczęściej podczas 'nocnych przemysleń', późne wieczory to dla mnie idealny czas, aby zaszyć się w swoim świecie, przy moim ukochanym 'Starym dobrym małżeństwie' i wtedy tworzyć, tworzyć, tworzyć..:p Staranność i dbałość o najdrobniejsze szczegóły to moje priorytety w pracy, a uśmiech na twarzy innych na widok moich prac to uczucie niesamowitej satysfakcji - oby ta przygoda nigdy się nie skończyła :)

Lidka



Inspiracje naszych projektantek:

Nowakowa

W swojej pracy wykorzystałam papiery UHK - z kolekcji Mushrooms i Pastel.

Iluszka

Kartka z okazji 40-stych urodzin Haliny... Powstała na bazie kraftowej z połączenia papierów Lemoncraft, Panny Oliwii (Studio75) i Pastel (UHK Gallery).
Brzegi papierów delikatnie wytuszowałam tuszem jasnobrązowym (Latarnia Morska).
Boczne mini tagi wycięłam ręcznie z papieru wizytówkowego. Główną dekorację kartki stanowią eleganckie cyferki (Scrapiniec).
Kompozycję dopełniają perełki w płynie. Oczywiście wszystkie warstwy i większość elementów podkleiłam taśmą dwustronną piankową dystansową.

Doti Melodia

Powiało trochę chłodem i zimowo zrobiło się na mojej kartce. Do wykonania kartki wybrałam zestaw papierów UHK Pastel. Do pobielenie brzegów oraz do wykonania maski użyłam białego gesso i białego tuszu. A podklejenie kwiatów i ćwieka wykonałam z pomocą taśmy dwustronnej.

Misiówa i Spółka

Zielona kredka-pomysł na oryginalna  kartkę dla nauczyciela.
Praca została przygotowana z dwóch kolekcji - UHK Gallery-Friday-7PM, oraz Altair Art- Falling stars- Letters from beyond.

zetkaArt

W swojej pracy wykorzystałam papierki studio75 - przede wszystkim Mała czarna i stempelek zrobiony na zamówienie przez koleżankę.

Visell

Tło wykonane za pomocą tekturowych liter oraz gesso. Popsikowane brązową mgiełką. Wykorzystałam papiery: Snake Skin - Verloen/Skies


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...