wtorek, 19 sierpnia 2014

Wakacyjne wspomnienia

Ponownie chciałabym pokazać kilka stron z mojego albumu do Project Life. Ogarnęłam już zdjęcia z wakacji i tak się prezentują w oprawie.  Wykorzystałam karty do journalingu z zestawów  Follow you heart oraz z kitu do Pocket Pages Right now. Z kolei ramka wokół zdjęcia to pozostałość po tekturce z I kropka

Do nadmorskich zdjęć podeszłam inaczej. Tutaj użyłam karty z wakacyjnego zestawu, ale dużą część sama wycięłam z papierów z Galerii Papieru - najnowsza kolekcja "Radość o poranku" bardzo dobrze się nadaje do wakacyjnych tematów. Do tego dodałam nadmorskie wycinanki z I kropka, chmurki oraz taśmy dekoracyjne.

Oczywiście, bazą jest album oraz koszulki.

Wykorzystane materiały





Miłego dnia!

3 komentarze:

  1. Bezgranicznie podziwiam wszystkich tworzących takie albumy. Fantastyczna pamiątka z wakacji :) Piękna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na zdjęcia ;)
    piękny album - muszę kiedyś spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała pamiątka z wakacji.Piękny album!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...