wtorek, 15 lipca 2014

Hello my love!

Ostatnio karty do POCKET PAGES™ stały się popularne :) 
 Staram się wykorzystywać swoje zasoby scrapbookingowe
nie zawsze zgodnie z ich przeznaczeniem ;)
Już tłumaczę - generalnie karty typu POCKET PAGES™
trafiają do albumu ze specjalnymi koszulkami.
Ja postanowiłam, że z kart oraz dodatków zrobię kartkę :)
Mam nadzieję, że Wy też lubicie eksperymentować w swoich
kącikach scrapowych (bądź co poniektórzy w pracowniach <3 )
Przyznam się Wam (pewnie nie po raz pierwszy :P), że uwielbiam te 
małe słodkie dodatki oraz elementy z których szybko można stworzyć 
piękną kartkę :) Taką możliwość daje kolekcja SWITCHBOARD.

Życzę Wam abyście dziś wieczorem mogli spokojnie i twórczo spędzić czas :)
Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Fantastyczna praca, świetne połączenie detali. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka i bardzo ciekawie wykorzystane dodatki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mało eksperymentuję :) do takich form nie dotarłam jeszcze :) być może jeszcze nie czas - bardzo wymowna praca

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna karteczka, pełna uroku :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...