sobota, 22 marca 2014

Malinowa księżniczka :)

Jakiś czas temu udało mi się wywołać trochę zdjęć
ale czasu żeby je użyć już nie było.
Szukając czegoś na półkach natknęłam się na pełne pudełko zdjęć
i uznałam, że szkoda mi aby tak leżały.
Zrobiłam sobie kawkę  i wyjęłam z papierów
kolekcję UHK "Herbatę z malinami"
Na tych bardzo jak dla mnie dziewczęcych kolorach
postanowiłam zrobić LO z moją Majusią :)
Majka wprost kocha mleczko
i nie bardzo chciała pozować mamie do zdjęć
bo jej uwagę przyciągała pełna szklanka :)
Ciężko było z nią wtedy konkurować ;)
Pracę udekorowałam serduszkami Ikropki
borderem z wycinanki,
taśmą dekoracyjną i różami na taśmie :)
Ramka naokoło zdjęcia wycięta z pieczarkowej kolekcji
oraz napisy z kolekcji "Holmes in love".


Udanego weekendu! :)
Kamila "Nowakowa


2 komentarze:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...