wtorek, 22 sierpnia 2017

Tekturki i pasta strukturalna Daily Art - Kurs

Witajcie!
Pasty te mają strukturę z połyskiem, błyskawicznie schną, można je nakładać cienką lub grubszą warstwą, uzyskując ciekawe efekty.
Można je także mieszać z innymi dodatkami.
W moim kursie chciałabym pokazać, jak za pomocą past możemy ozdobić tekturowe wycinanki.

Wybrałam następujące odcienie:




W kursie wykorzystałam kilka przedstawionym poniżej tekturek:


Do zdobienia użyłam pędzla, który nadaje ciekawą, nierównomierną strukturę. 
Dla gładszych powierzchni możemy użyć szpachelki.

Najpierw ozdobiłam tekturkę 2D, stosując dwa kolory past: Nefryt oraz Czaroit.
Nałożyłam je nierównomiernie. Na fioletową pastę nałożyłam medium żelowe, następnie obficie posypałam szklanymi mikrokulkami. I powstała taka ważka-klejnot :)




Kolejna ważka powstała z mieszanki kolorów Malachit i Beryl. 
Na końcówki tekturki dodałam jeszcze grubszą (celowo nierówną) warstwę Malachitu.


Następnie stworzyłam warstwowe piórko, mieszając pastę Czarna Perła ze szklanymi mikrokulkami. 
Tworzy się wtedy gęsta pasta, trochę trudniejsza w nakładaniu. 
Jednakże po wysuszeniu powstaje bardzo ciekawy efekt.



Spróbowałam stworzyć "efekt rdzy", pokrywając tekturowe trybiki pastami : Czarna Perła, Jaspis i Pirop, z dodatkiem plastikowych mikrokulek na jednym z nich. 
Po stopieniu "rdza" wyszła bardzo fajnie :)

Kolejne dwie tekturki malowałam, nakładając kolor raz cieńszą, raz grubszą warstwą.









A oto efekt moich działań z satynową pastą strukturalną w całości: 


Ogromną zaletą tych past jest ich błyskawiczne schnięcie oraz łatwość nakładania.
Nawet bez użycia nagrzewnicy w parę minut mamy gotową ozdobioną tekturkę.
 Są także bardzo wydajne.

Materiały:

Satynowa pasta strukturalna, malachit, 50 mlSatynowa pasta strukturalna, czaroit, 50 mlSatynowa pasta strukturalna, nefryt, 50 mlSatynowa pasta strukturalna, czarna perła, 50 mlSatynowa pasta strukturalna, beryl, 50 mlSatynowa pasta strukturalna, pirop, 50 mlSatynowa pasta strukturalna, jaspis, 50 ml



 Mikrokulki plastikowe Mikrokulki szklane D2


                                                                               




1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...