sobota, 19 marca 2016

Pudełko

Witam !!
Dziś chciałam Wam pokazać pudełko, na kartkę, 
albo na prezent. Pudełko, które można zrobić w tak zwane 5 minut.

Papier częściowo jest udzierany, naklejony warstwowo
 ( niektóre warstwy przyklejane na kostkach ),
przytuszowany na brzegach metalicznym tuszem pigmentowym do stempli.

Na ułożone już warstwy nakleiłam duży fragment koronki,
podkleiłam wstążkę, zawiązałam ją w kokardę, 
na którą przypięłam spinaczyk, 
a pod nią dodałam jeszcze dwa kawałki udartego papieru 
i pudełko w expressowym tempie zrobione.
Bardzo lubię robić pudełeczka
z udzieranego papieru, zdecydowanie wolę je robić 
w taki właśnie sposób.

Pudełko obklejone jest papierami 

Pozdrawiam serdecznie
i życzę miłego weekendu :)



1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...