niedziela, 25 października 2015

Gościnna Projektantka: Szaneta

Dziś mamy przyjemność gościć zwyciężczynię naszego wyzwania  odwiedźcie koniecznie jej bloga, aby podziwiać wspaniałe prace :)

Szanetę



Pochodzę z Gdańska, mam na imię na Aneta. Jestem szczęśliwą mamą dwóch chłopaków, pracuję jako muzyk orkiestrowy, a papierowy świat scrapbookingu wciągnął mnie jakieś  trzy lata temu. Od około dwóch lat prowadzę swojego bloga  - Szaneta11.blogspot.com. W tym roku latem po raz pierwszy zaczęłam udzielać się w moim pierwszym DT na blogu Pomorze Craftuje. Wszystko właściwie zaczęło się od decoupage'u, kiedy zapragnęłam odnowić sobie stary stołek,  zaczęłam przeglądać google w celu znalezienia jakichś warsztatów :) przy tej okazji odkryłam jednocześnie świat kartek :). Do tej pory uwielbiam obie te dziedziny. W domu "poprzerabiałam " chyba wszystko co miałam z drewna :D Trudno mi określić swój styl, ponieważ zdarza mi się tworzyć C&S, jak również prace bardziej romantyczne i vintage... Lubię postarzanie, pomału zaprzyjaźniam się z mediowaniem. Tworzenie to moja pasja i odskocznia od szarej codziennej rutyny.




Materiały

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...