sobota, 9 sierpnia 2014

Słodkie zaręczyny

Dzisiejsza moja praca powstała jako inspiracja do najnowszego słodkiego wyzwania - Zainspiruj się zdjęciem.
Kartka powędrowała, a raczej poleciała do Australii, gdzie tradycyjnie hucznie świętuje się zaręczyny :)


W roli głównej ukochana przeze mnie kolekcja Studio75 - Panna Oliwia


Wycięte elementy podkleiłam taśmą dwustronną piankową dystansową
dzięki czemu kartka zyskała efekt przestrzenności


Nie mogło zabraknąć półperełek, które podkreśliły romantyczny, a zarazem słodki charakter kartki :)


Na gałązce przysiadły zakochane ptaszki ;)


Niektóre elementy, jak serducho, wytuszowałam tuszem Memento Dew Drops


Moja inspiracja zdjęciem to oczywiście paleta kolorystyczna, a co Was zainspirowało? 
Z niecierpliwością czekamy na Wasze słodkie prace :)







1 komentarz:

  1. Słodka karteczka, a ptaszki na gałązce są jak dwie wisienki na torcie :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...