sobota, 2 czerwca 2018

Havana i Santorini

W Skarbnicy Pomysłów pojawiły się ostatnio dwie nowe kolekcje papierów i dodatków z Prima marketing - są to wakacyjne Havana i Santorini
Mnie urzekła utrzymana w modnych ostatnio tonacjach mięty i różu "Havana". Papiery z obu kolekcji mają złocenia. Początkowo byłam do tego sceptycznie nastawiona, ale zaczynam się do nich przekonywać :)
Przygotowałam komplet składający się z kartki w pudełku - dużo warstw, kwiatów, wycinanek z papierów i tekturek. Kwiaty w obu kolekcjach są przepiękne - w zasadzie nie ma zestawu, który by mi się nie podobał :) Tutaj połączyłam papiery z kolekcji Havana i kwiaty z kolekcji Santorini









Materiały

  AltairArt - Sunrise 03 miÄ™towy


Klej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m Papier brokatowy diamentowy 24 cm x 17 cm Koronkowe bordery 020060 Kwiatuszkowa ramka serduszko Komplet wykrojników gaÅ‚Ä…zki nr4 CraftPassion - Wykrojnik serwetka z listkamipudeÅ‚ko Latarnia Morska biaÅ‚e na kartkÄ™ DL Sznurek woskowany baweÅ‚niany, 5m, 1 mm gruboÅ›ci, biaÅ‚y

Miłego weekendu :)


1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...