piątek, 27 kwietnia 2018

Magnoliowy scrap

O tej porze roku kwitną magnolie, więc wybrałam się ostatnio do ogrodu botanicznego, aby porobić zdjęcia. Jedno z nich postanowiłam oscrapować ;). Wydrukowałam je na papierze czerpanym. Wybrałam papiery z najnowszej kolekcji Mintay papers "7th Heaven" oraz AltairArt z kolekcji EverDream. Urzekła mnie delikatna kolorystyka i piękne kwiaty - nie są to co prawda magnolie ;), ale są fantastyczne i bardzo wiosenne. W zestawie "7th Heaven" jest arkusz z elementami do wycinania, które są idealnym dodatkiem nadającym pracy przestrzenność. Papier pokryłam gessem i podmalowałam farbkami z Art Alchemy - mają piękne kolory i delikatną konsystencję. Ich metaliczny i opalizujący połysk nadaje pracy blasku, podobnie jak kawałki papieru brokatowego, który poutykałam między warstwami papierów scrapowych. Dodałam łapacz snów z Crafty Moly, którego pióra także pokryłam  białą, perłową farbą. 


 Pod zdjęciem jest tag z miejscem na opisanie wspomnień związanych ze zdjęciem.




Materiały

  
  
    


  


 Miłego weekendu!
Srebrnolistka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...