wtorek, 24 kwietnia 2018

Komplet na Chrzest

Cześć!
Sezon Komunijny w pełni, ale ja mam dzisiaj dla Was kolejną kartkę na Chrzest.
W niebieskościach bo dla chłopca.
Niebieskie papiery, których użyłam, to oczywiście papiery AltairArt z kolekcji "Blue Rose" i "Ever and Always". 
Dodałam też odrobinę diamentowego papieru brokatowego.
:)




 W pracy użyłam:
Baza na kartkę, 15x15cm, 20 szt. Ever and always - Blue AltairArt - Blue Rose - bloczek 15x15 cm Papier brokatowy diamentowy 24 cm x 17 cm Taśma dwustronna piankowa dystansowa 2,4 mm/6 mm//15m Klej Magic z aplikatorem Papier czerpany biały A4, 150 gsm, 1 arkusz Przeceniony Papierowe różyczki ok 2,5 cm, 3 sztuk, białe Tuzin papierowych różyczek białych rozwiniętych ok. 1,5  cm - 12 sztuk Pręciki na sznureczku, ecru/kremowe, ok. 200 sztuk. 

Pozdrawiam
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...