poniedziałek, 12 lutego 2018

Gościnna Projektantka - Magdalena's Attic

Witajcie!
Naszym dzisiejszym gościem jest 

Przeczytajcie kilka słów od Magdy i o Magdzie, i zobaczcie do pięknego dla nas przygotowała 
:)

"Witam Was serdecznie i dziękuję za zaproszenie do projektowania na blogu Skarbnicy Pomysłów. Jest mi naprawdę bardzo miło tutaj gościć :)
Mam na imię Magda i od kilku miesięcy prowadzę bloga http://magdalenasattic.com. Scrapbookingiem zajmuję się od półtora roku, więc jest to dla mnie stosunkowo nowa przygoda, ale już w tej chwili mogę powiedzieć, że największa przyjemność sprawia mi praca z mediami. Staram się jednak nie ograniczać do prac mediowych, bo tak, jak zapewne większość z nas, lubię sobie czasem pokartkować. Moje prace to przede wszystkim nastrój w jakim jestem, kiedy je tworzę, nie preferuję żadnego stylu, ale staram się czerpać ze wszystkich.

Dzisiejszy layout przygotowałam w oparciu o fantastyczne, pastelowe papiery Altair Art z kolekcji "Sunrise" i papierowe dodatki z innych kolekcji. 

Pozdrawiam Was ciepło
Magda / Magdalena's Attic"




Serdecznie dziękujemy za piękną pracę!
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...