sobota, 27 stycznia 2018

Żałuję tylko jednego....

Witajcie, 
Po otworzeniu przesyłki od razu spodobały mi się papiery z kolekcji Flower Harmony.
Piękne kwiatowe wzory w intensywnych kolorach, 
"grube", sztywne, od razu wiedziałam że będzie się super pracowało....
... i nie pomyliłam się!!!
Na swoją kolej musiały trochę poczekać przez ogrom innych projektów 
ale jak trafiły na biurko same tworzyły kolejne strony albumów
i pomimo moich planów, żeby zrobić tylko kilka stron, kwiaty "nie pozwoliły" się odłożyć
aż nie skończyłam wszystkich stron.
Dwa albumy dla nowo narodzonych bliźniaków z minimalną ilością dodatków,
Kilka tekturek i cytatów żeby nie zasłaniać kolorowych motywów.

Przepraszam za bardzo dużą ilość zdjęć...
po prostu każdy skrawek papierów jest wyjątkowy i ciężko wybrać.




























 kilka szczegółów









Obydwa albumy razem. 
Są bardzo podobne a jednak każdy inny jak te maleńkie słodkie skarby.


do wykonania użyłam przede wszystkim:


oraz:
      


a czego żałuję....?
....że papiery trafiły do albumów tak późno.

Ja się w nich zakochałam a Wy???
Podzielcie się swoimi wrażeniami :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...