niedziela, 10 grudnia 2017

Gościnna Projektantka - Wuwu

Cześć!
Dawno nie było u nas gościnnych projektantek - niestety, duża część osob, które wygrywają w naszych wyzwaniach - korzysta tylko z rabatu, z gościny niekoniecznie, więc tym bardziej cieszymy się, że nasza dzisiejsza Gościnna Projektantka, przygotowała dla nas pracę.
Zobaczcie co o sobie pisze i jaką piękna pracę ma dla nas 
WuWu
:)
 
"Cześć,
mam na imię Wiola. W sieci "ukrywam się" pod pseudonimem WuWu. W scrapowym świecie jestem od roku i wciąga mnie on coraz bardziej. Prowadzę bloga: http://zatokawspomnien.blogspot.com/ oraz fanpage https://www.facebook.com/zatokawspomnien/, które stopniowo zapełniają się różnorodnymi projektami.

Bardzo dziękuję za zaproszenie do gościnnego projektowania dla Skarbnicy Pomysłów.

Ponieważ jestem dopiero na początku scrapowej przygody, stopniowo próbuję wszystkiego, szukając tego, co będzie mi najbliższe. Preferuję luźny, lekki, nieco bałaganiarski styl, bez docinania papieru pod linijkę:) Bardzo lubię pracować ze zdjęciem, stąd sporo u mnie albumów. Uwielbiam zabawę z art journalem. Stemple, szarpania, chlapania i warstwy to coś bez czego nie wyobrażam sobie scrapowania:)) Ostatnio polubiłam junk journale, więc pewnie będzie ich u mnie coraz więcej.

Na dzisiejsze spotkanie przygotowałam świąteczny albumik (15cm x 20cm). Okładkę ozdobiłam świątecznym arkuszem papieru AltairArt Festive Bells 03. Poszczególne strony okleiłam papierem z kolekcji Holy Mountains – 01/02 Floor. Na kartach albumu wykorzystałam również dodatki ze świątecznej kolekcji. Napisy to UHK Gallery – Christmas in Avonlea. Natomiast tekturki to świąteczno-zimowa kolekcja Fabryki Weny.

Mam nadzieję, że choć w małym stopniu udało mi się Was zaskoczyć, a może nawet zainspirować:)
Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie."










 Serdecznie dziękujemy Wiolu za przepiękną inspirację!
A jeśli Wy macie ochotę wystąpić w roli gościnnej projektantki na naszym blogu - zapraszamy do udziału w naszym aktualnym wyzwaniu. 
http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-12-bingo.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...