piątek, 28 lipca 2017

Gościnna Projektantka - Ania

Witajcie!
Dzisiaj na naszym blogu kolejna gościnna projektantka...

Ania

"Witajcie,
Nie miałam wcześniej okazji do zaprezentowania się w szerszym gronie, tak więc dzisiejsze gościnne występy są dla mnie ogromnym wyróżnieniem.
Mam na imię Ania i nigdy się nie nudzę. Pomimo pracy od poniedziałku do piątku, popołudniami czy w weekendy, zawsze staram się robić coś jeszcze oprócz domowych obowiązków. Co lubię? Może będzie to zaskakujące, ale jestem fanką Pogoni Szczecin i jak tylko mogę pojawiam się na meczu z przyszłym mężem, który zresztą zaraził mnie tą pasją. Przy kartkach i innych pracach skupiona, tam mogę wykrzyczeć wszystkie emocje i powiem Wam, że to również bardzo odpręża. Zachęcam spróbować ;)
Poza tym uwielbiam piec, podróżować – zwłaszcza po Polsce, a kiedy już naprawdę zrobię wszystko co siedzi mi w głowie, czytać.
Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się kilka lat temu, chociaż muszę przyznać, że zawsze lubiłam ręcznie robione prezenty, bo to zawsze było coś innego niż ze sklepu. Do dzisiaj pamiętam pierwszą kartkę, którą zrobiłam metodą quillingu (bo od tego się zaczęło) i kiedy czasem spojrzę na jej zdjęcie, to widzę jak dużo od tego momentu się nauczyłam. Czasem jednak nadal mam wrażenie, że jeszcze dużo przede mną.
W sieci można mnie znaleźć jako Pracownia Ania. Tak po prostu Musicie o mnie wiedzieć, że kocham dwa kolory: granatowy i czerwony. Wszystko z odrobiną bieli. Marynarskie klimaty to mój ulubiony zestaw w jakimkolwiek wydaniu. Moja Pracownia jest iście marynarska Choć przygotowana kartka w innych klimatach, to kolor czerwony się pojawi. Ponieważ lubię „przemycać” do prac różne elementy naturalne, to na dzisiejszą inspirację wykonałam kartkę z dodatkiem juty, sizalu i koronkowej bawełny. Efektem zupełnie nie zamierzonym było użycie trzech kwiatków (quillingowych), które również oddałyby charakter wygranej w wyzwaniu „Trzy po trzy”. Motyw papierów z kolekcji AltairArt Holy Mountains podsunął mi pomysł na „góralską” kartkę. Elementy góralskie podkreśliłam parzenicą i malutkim góralskim kapeluszem.
Zapraszam Was do odwiedzin u siebie, a DT Skarbnicy Pomysłów raz jeszcze dziękuję za możliwość stworzenia tej pracy właśnie dla Was.
Pozdrawiam serdecznie,
Ania"





Użyte produkty:
AltairArt - Holy Mountains - 01/02 Floor - motywy góralskie  AltairArt - Holy Mountains 002 Timeless - papier jednostronny   Koronka bawełniana, 1 m  Juta/Burlap, min. 35 cm x 35 cm  Klej Magic z aplikatorem  Góralskie parzenice 10 cm wysokości, 2 sztuki  SnipArt -  Napisy "weselne" - zestaw

5 komentarzy:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...