piątek, 1 kwietnia 2016

Wyzwanie #4 - Urodzinowe BINGO

Zapraszamy na nowe wyzwanie Urodzinowe BINGO
  Wybieramy linię poziomo, pionowo lub na ukos i robimy pracę o tematyce urodzinowej w formie dowolnej z elementami z BINGO.




Zwycięzca wyzwania zostanie zaproszony do gościnnego projektowania na naszym blogu i dostanie 10% rabatu na zakupy w Skarbnicy Pomysłów.
(rabat nie sumuje się z innymi promocjami i rabatami indywidualnymi)
Zapraszamy do zabawy :)

Zasady wyzwania
  1. Ilość prac do zgłoszenia: można zgłosić więcej niż jedną, ale każdą prosimy zgłaszać w osobnej notce. 
  2. Forma: dowolna (scrapowa).
  3. Pracę można zgłaszać maksymalnie na 4 inne wyzwania (łącznie z naszym 5 wyzwania) .
  4. Praca ma być nowa, nigdzie wcześniej nie publikowana (przed datą opublikowania wyzwania). 
  5. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek wyzwania (prace, które nie będą właściwie opisane nie będą rozpatrywane do wyróżnienia) .
  6. Jeśli zrobiliście pracę z materiałów dostępnych w Skarbnicy (nie muszą być tutaj kupione), będzie nam miło, jak napiszcie o nich i podlinkujcie jest do sklepu :)
  7. Prace należy zgłaszać za pomocną narzędzia do linkowania, podając link do notki z pracą (nie do całego bloga). W razie ewentualnych problemów z narzędziem do linkowania prosimy zostawić link w komentarzu.
  8. Zwycięska proca zostanie wybrana w drodze głosowania naszego DT. 
  9. Zgłaszając pracę na wyzwanie zgadzacie się na zamieszczenie jej na blogu Skarbnicy Pomysłów oraz na naszej stronie na FB.
  10. Prosimy o wyłączenie weryfikacji obrazkowej - ułatwi nam to komentowanie Waszych prac :) Prace zalinkowane z Facebooka i innych galerii także staramy się skomentować, jeśli tylko pozwalają nam ustawienia prywatności/znajomości etc.
  11. Na Wasze prace czekamy do  30 kwietnia2016 r do 23:55.
  12. Wyniki wyzwania zostaną podane 6 maja 2016 r.

Inspiracje Projektantek DT

Wybrałam linię 3 kwiaty - perełki - 3 warstwy
Przygotowałam kartkę dla dziewczyny niezbyt lubiącej różowy ;)

Linia z Bingo: 3 kwiatki, perełki, 3 warstwy, 
 Cała praca zrobiona z nowej kolekcji AltairArt Sunrise


Alusiek7

Zrobiłam kartkę dla małej damy, oczywiście w kolorze różowym
Wybrałam linię: min 3 kwiatki- perełki - min 3 warstwy.
Użyłam: Papier,   Małe róże, Magik,Taśma dwustronna1,6mm,


Srebrnolistka

Wybrałam linię napis - papier AltairArt - tekturka. Kartka powstała z papierów AltairArt - Blue z kolekcji Ever and always połączonego z Andromeda z kolekcji Made of Stars, dodałam kwiatek i wstążkę ze Scrapberry's oraz tekturkę z Eko-Deco i pręciki. Wszystko sklejone przy pomocy kleju magic i taśmy dystansowej.



Bardzo prosimy o wyłączenie weryfikacji słownej w komentarzach - to bardzo utrudnia pracę DT :)
1.danfi16.mbabka31.mosia
2.danfi17.karola32.Pani Karteczka
3.krystynas18.pocopotka33.Wanda
4.Justyna19.Pracownia ProjektowaFioletowa- Linijka34.moje- tworcze- miejsce
5.mosia20.zojka35.mbabka
6.Scrapping Goat21.zojka36.igła scrap
7.Sylwia S.22.Tina J37.Scrapujące Siostry
8.mosia23.wycinajka38.Dreams Crafts1
9.Joanna24.Anika39.pocopotka
10.decoartm25.olenka_ ja40.Linka
11.Anika26.wycinajka41.Bogusia
12.paper Mona27.Angi42.Magda Wo
13.kopalnia kartek28.Aneta A43.Acik
14.Gosia29.Anika
15.Zatracona w Czasie30.Dwie lewe rą czki

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sa się zgłosić do wyzwania zdjęcia z FB, a ja nie mam bloga...:(

      Usuń
    2. Podlinkowałam Wam mojego fb, ale nei konkretny post, ponieważ inaczej system nie przepuszczał:(

      Usuń
    3. Poproszę o podanie linka w komentarzu do notki :)

      Usuń
  2. Tu link do mojej zgłoszonej juz pracy;) https://m.facebook.com/scrappinggoat/photos/ms.c.eJw9jNsNADEIwzY6BWh47L~;YSVD6aSV2QAWR6mSJ~_xfDUllKYBmmyjReLvSfubuN~;~;b2T61f0~_ftJ6R7cn5rJxmn.bps.a.560931420676808.1073741831.541703409266276/702107819892500/?type=3&source=48

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...