poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Gościnna Projektantka: Joanna

Dziś mamy przyjemność gościć zwyciężczynię naszego wzywania - Joannę. Koniecznie odwiedźcie jej bloga, aby podziwiać jej piękne prace :).
Bardzo dziękuję za wyróżnienie oraz za zaproszenie do gościnnego projektowania.
Mam na imię Joanna, swój blog prowadzę pod nazwą Papierowe Pasje.
Moja przygoda z papierem zaczęła się kilka lat temu od wykonania własnych zaproszeń ślubnych.
 Od tamtej pory stało się to moją pasją i pochłonęło bez reszty.
Tworzenie kartek to moja pasja,  która zajmuje mi wolne chwile i sprawia wiele radości.
Serdecznie zapraszam na mojego bloga    http://papierowepasjejoanny.blogspot.com/




Materiały


2 komentarze:

  1. Wielokrotnie widziałam Pani kartki i zawsze jestem zachwycona. Kompozycja i kwiaty- przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...