sobota, 26 marca 2016

Gościnny Projektant: Emil Kowalski

Dziś mamy przyjemność gościć zwycięzcę naszego wzywania - Emila Kowalskiego. Koniecznie odwiedźcie jego bloga, aby podziwiać jego fantastyczne prace.


 Witam serdecznie, Mam na imię Emil, mam 35 lat.   Scrapbooking w moim życiu pojawił się stosunkowo niedawno, bo dopiero w 2015 roku podjąłem próbę w tej jakże inspirującej  mnie dziedzinie. Początkowo tworzyłem kartki okolicznościowe, ale w miarę upływu czasu coraz chętniej zacząłem sięgać po media. Obecnie mediowe kartki oraz layouty  pozwalają mi oddać na papierze moje emocje oraz nie ukrywam nastrój lub klimat danego czasu, w którym się znajduję ;) Żadna inna forma nie pozwala mi tak jak papier i kolory oddawać to co gra mi w duszy J
W moich pracach lubię nasycenie i dynamikę kolorystyczną lecz staram się zmieścić w 3 lub 4 kolorach  (poza bielą i czernią). Moimi ulubionymi kolorami są wszelkiej maści niebieskości, turkusy, magenty oraz żółcienie jednak nie ograniczam się tylko do nich.
Jako, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, próbuję także swoich sił w wykonywaniu albumów, tagów mediowych oraz prac na blejtramie.
Na dzisiejszą inspirację przygotowałem dość surowy  layout ”Time hope”  
Do tej pracy użyłem m.in.:

Dziękuję za możliwość inspiracji dla Skarbnicy Pomysłów życząc także nasyconych i twórczych chwil.
Emil Kowalski



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...