wtorek, 10 listopada 2015

Gościnna Projektantka: Joanna J

Mamy dziś przyjemność gościć na naszym blogu Joannę J., naszą Gościnną Projektantkę. Odwiedźcie koniecznie jej bloga, aby podziwiać piękne prace :)

W blogowej społeczności występuję jako Joanna J, moje prace pojawiają się na blogu od czterech lat, choć całe życie coś tam malowałam, maziałam, szyłam i dłubałam. Dopiero kilka lat temu odkryłam scrapbooking, nieco później wzięłam się za media i tak mi już zostało. Mało mam prac "grzecznych: uporządkowanych, z milutkimi obrazkami i słodkimi wycinankami. Większość, to plamy, kleksy, chlapanie, masa warstw farby kleju i gesso. Pogodziłam się już z tym, ze czyste ręce, to nie moja bajka, pędzli używam rzadko, własne palce wystarczą. Moje "dzieła" można zobaczyć na blogu.



Materiały ze Skarbnicy Pomysłów

1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...