niedziela, 4 października 2015

Latający tag

Od tygodnia nie mogę się zdrowotnie pozbierać, co niestety odbija się także na siłach (jest ich podejrzanie niewiele), ale i wenie do jakiejkolwiek (nie tylko papierkowej) pracy. 
Z tym tagiem walczyłam dzień cały, pierwsza wersja była prosta, bez kwiatów... i wcale mi się nie podobała. Dodałam więc warstwy, koronkę, kwiatki... i uznałam, że jest lepiej, choć nadal nie idealnie. Ale ostatnio nic mi się nie podoba ;)
 Ten tag jest przypomnieniem wyzwania, które trwa w Skarbnicy Pomysłów - tematem jest coś, co lata. 

U mnie skrzydlaty jest nie tylko sam tag, ale i samolot, który także jest w stanie latać :D
Jak latanie samolotem i to i niebo gwieździste - z papierów AltairArt z kolekcji Made of Stars - papier Andromeda. Dodałam kwiaty wiśni róże, pomediowałam przez maski z Agaterii - serduszka serwetka. Nie mogło zabraknąć tekturek ze SnipArt. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...