piątek, 9 października 2015

Gościnna Projektantka: Elżbieta Dworowy

Jest nam ogromnie miło gościć dziś Elżbietę Dworowy, naszą gościnną projektantkę. Odwiedźcie koniecznie jej bloga, aby podziwiać piękne prace! :)

Witajcie
Jest mi niezmierni miło, że mogę zaprezentować się na blogu Skarbnicy Pomysłów jako gościnna projektantka. To dla mnie pierwsze tego typu wyróżnienie. Tym bardziej się cieszę, bo to właśnie tutaj stawiałam pierwsze kroki w wyzwaniowych potyczkach.
Mam na imię Ela, mówię o sobie kobieta z pasją, szczęśliwa "posiadaczka" męża oraz właścicielka zwierzaka - agamki brodatej Eddiego, miłośniczka dobrej książki i marcepanowych słodkości, lubiąca podróże niespodziewajki, czekająca na najważniejszą rolę w życiu...
Odkąd sięgam pamięcią zawsze coś tam tworzyłam, byłam czymś ubabrana. Nie miała dla mnie znaczenia forma i rodzaj tworzywa, najważniejsza była możliwość twórczego i kreatywnego działania. I tak zostało mi do chwili obecnej, choć przyznam szczerze najbardziej ukochałam sobie papier:)  Uwielbiam tworzyć kartki, albumy i zakładki. Lubię prace proste i delikatne, jak chcę zaszaleć to  tworzę prace na „bogato”, spersonalizowane, z wykorzystaniem materiałów wtórnych. Cenię sobie możliwość łączenia w pracy różnych dodatków np.: kwiatów, guzików, nici lub gazy czy też patyczków po lodach. Nie mam określonego stylu w jakim tworzę – charakteryzuje mnie „nastrojowy miszmasz”.

Dzisiaj przygotowałam dla Was kartkę, która wpisuje się w klimat ostatniego wyzwania "coś, co lata". Po szczegółowy opis zapraszam na mojego bloga http://artbyelsa.blogspot.com

A oto praca:






6 komentarzy:

  1. Ela, to głowa pełna pomysłów, więc przygotujcie się na wspaniałe prace!
    Uwielbiam zaglądać na jej bloga, by podziwiać to co tworzy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ela, niezmiennie zachwyca mnie pomysłowością, wyczuciem i pięknem Swoich prac. Myślę, że jeszcze nie raz nas zaskoczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wprawdzie na bloga Eli zaczęłam zaglądać stosunkowo niedawno, ale od razu wiedziałam, że zostanę tam na dłużej - od Jej prac po prostu oczu nie można oderwać :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...