poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Gościnna Projektantka: Daget-Art


Dziś mamy ogromną przyjemność gościć na naszym blogu

Witam serdecznie, jest mi niezmiernie miło gościć na blogu Skarbnicy Pomysłów jako Gościnna Projektantka.  Na imię mam Dagmara, choć bardziej znana jestem jako Daget-Art. Zajmuję się różnym rodzajem rękodzieła, jednak tzw. papierologia  (kartki, zaproszenia, albumy) jest najbliższa memu sercu, choć oczywiście  również szyję, dziergam a  od niedawna  nawet znęcam się na drewnie transferem. Uwielbiam tworzyć prace jak najbardziej zindywidualizowane, z przesłaniem, które często jest znane tylko obdarowanemu. Lubię wyzwania dlatego czasami sama tworzę sobie grafiki do prac. Zapraszam Was do mojego kolorowego i zakręconego świata ---- >   daget-art.blogspot.com

 Tym razem potrzebowałam wesołego księdza więc zmalowałam go sobie  a następnie zeskanowałam. Dzięki temu powstał mój osobisty digi stempel, który umieściłam na karteczkach będących podziękowaniem od pielgrzymujących  dla księży posługujących w jednej konkretnej grupie Pielgrzymki Świdnickiej. 

Sama pójść nie mogłam więc chociaż w ten sposób udało mi się z nimi być. 

Mam nadzieję, że moja szalona inspiracja przypadła Wam do gustu. 
Pozdrawiam Was serdecznie 
Daga





Materiałoznawstwo
 
 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajna pamiątka, a zwariowany ksiądz rewelacyjny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć, dziękuję serdecznie. Również pozdrawiam

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...