niedziela, 1 lutego 2015

Wyzwanie #2: Miłosne Clean and Simple

Zapraszamy na nasze drugie wyzwanie w tym roku - tym razem to będzie praca o tematyce miłosnej w stylu Clean and simple.
Zapraszamy do zabawy!



Zasady wyzwania:

  1. Ilość prac do zgłoszenia: można zgłosić więcej niż jedną, ale każdą prosimy zgłaszać w osobnej notce. 
  2. Forma: DOWOLNA
  3. Praca o tematyce miłosnej w stylu Clean and simple.
  4. Pracę można zgłaszać maksymalnie na 3 inne wyzwania (łącznie z naszym 4 wyzwania) .
  5. Praca ma być nowa, nigdzie wcześniej nie publikowana. 
  6. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek wyzwania (prace, które nie będą właściwie opisane nie będą rozpatrywane do wyróżnienia).
  7. Prace należy zgłaszać za pomocną narzędzia inLinkz, podając link do notki z pracą (nie do całego bloga). W razie ewentualnych problemów z inLinkzem prosimy zostawić link w komentarzu.
  8. Zgłaszając pracę na wyzwanie zgadzacie się na zamieszczenie jej na blogu Skarbnicy Pomysłów oraz na naszej stronie na FB.
  9. Prosimy o wyłączenie weryfikacji obrazkowej - ułatwi nam to komentowanie Waszych prac :) 
  10. Na Wasze prace czekamy do 28 lutego 2015 r.

Inspiracje Projektantek

Karasiowa

Kartka wykonana z papierów Galerii papieru


zetkaArt

Wykonana z papierów Przesyłka expresowa Galerii Papieru

Visell

Wykonana z papierów Studio75 z kolekcji: Wyjątkowe Chwile i Zimowy Poranek.

Srebrnolistka

Kartkę zrobiłam z papierów AltairArt z kolekcji Night&Day - papier ATF/Passion. Do tego wstążeczka i słodkie zakochane kotki

Doti Melodia

Tym razem kartka powstała z zakładką. Kartkę postawi się gdzieś i potem schowa, a zakładkę można używać i będzie nam przypominać, że najważniejsza jest miłość ;)
Do wykonania kartki wykorzystałam papier UHK Gallery z kolekcji Mushrooms oraz Holmes in love Adler i Valentine.



Pasje Iluszki

Eko Walentynka powstała na kraftowej bazie. Papier wizytówkowy podkleiłam taśmą dwustronną piankową dystansową, przewiązałam dratwą i dodałam metalową zawieszkę LOVE






Nowakowa

 Kartkę zrobiłam z przepięknej kolekcji We R Memory Keepers. Napis wycięłam ze stopki papieru Adore który również użyłam jako tło kartki oraz serduszka wycięłam z papieru xoxo.


1. Fiołeczek  23. gembula  45. Ewa S.  
2. Dżej nej  24. agnieszkapasjonata  46. Jadwiga  
3. Dwie lewe rączki  25. Bea  47. Martenka  
4. pasje iluszki (DT)  26. Art Ateler Anna  48. Ewa S.  
5. Novinka  27. pola  49. Wszechstronna Craft  
6. Visell (DT)  28. Dżastii  50. dagetart  
7. hobby-istka  29. Alice  51. Ewa S.  
8. zetkaArt (DT)  30. Alice  52. Barbara Niezgoda  
9. mosia  31. Ela17  53. ARSownia  
10. Srebrnolistka (DT)  32. Olenka_ja  54. Olenka_ja  
11. Monika  33. Vanilla  55. Pani Karteczka  
12. anetiq  34. Ullika  56. Art Ateler Anna  
13. anetiq  35. dido, kraina splotow  57. Asiadp  
14. Beakie  36. BB  58. Sylwia S  
15. Scrapelka  37. Beza/Dyda  59. Beakie  
16. Jola  38. carta cartolina!  60. szaneta  
17. pola  39. carta cartolina!  61. arteKatie  
18. Przystań Artystyczna  40. Nasze Gagatki  62. mina juveler  
19. Maguda  41. Melodia DT  63. arteKatie  
20. OleskaM  42. JagodaArt  64. Zatracona w Czasie  
21. scrapfantazje  43. Blanka  
22. Beata Paper MIll  44. Alice  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...