poniedziałek, 1 grudnia 2014

Blig, bling! - wyzwanie grudniowe.


Zapraszamy na nowe wyzwanie,
które będzie trwało do końca grudnia. 
W grudniu mam wrażenie wszystko lśni
- począwszy od wszystkich galerii handlowych
po nasze piękne i wysprzątane domki :) 
Wyzwanie zatem też będzie lśniąco-błyszczące
a mianowicie "Bling, bling". 
Zróbcie pracę, która nas olśni! 



Zasady wyzwania:

  1. Ilość prac do zgłoszenia: można zgłosić więcej niż jedną, ale każdą prosimy zgłaszać w osobnej notce. 
  2. Forma:DOWOLNA
  3. Niech nas olśni! Muszą się na niej znaleźć błyszczące, skrzące, świecące elementy. Wypiszcie co użyliście aby Wasza dowolna praca lśniła :)
  4. Pracę można zgłaszać maksymalnie na 3 inne wyzwania (łącznie z naszym 4 wyzwania) .
  5. Praca ma być nowa, nigdzie wcześniej nie publikowana. 
  6. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek wyzwania (prace, które nie będą właściwie opisane nie będą rozpatrywane do wyróżnienia).
  7. Prace należy zgłaszać za pomocną narzędzia inLinkz, podając link do notki z pracą (nie do całego bloga). W razie ewentualnych problemów z inLinkzem prosimy zostawić link w komentarzu.
  8. Zgłaszając pracę na wyzwanie zgadzacie się na zamieszczenie jej na blogu Skarbnicy Pomysłów oraz na naszej stronie na FB.
  9. Prosimy o wyłączenie weryfikacji obrazkowej - ułatwi nam to komentowanie Waszych prac :) 
  10. Na Wasze prace czekamy do 31 grudnia 2014 r.




    Inspiracje naszego DT :)

    http://zetkaart.blogspot.com/

    Błyszcząca kartka z papierów Galerii Papieru z dodatkiem tekturek Scrapińca i brokat. 

    www.karteczkomania.pl

    Kartkę zrobiłam z kolekcji UHK Galery - użyłam papiery Holmes - Letter i Valentine. Blasku dodaje wiele malutkich półperełek oraz taśma z cekinami :) 

www.rekodzielnik.blogspot.com

Na kartce znajdują się papiery Night&Day - Espresso/Crème brûlée
i gwiazdki Eko-Deco. Blasku dodaje brokatowy lakier na dużej gwiazdce i kilka cekinów.

http://melodia-tomik.blogspot.com/

Święta pachnące choinką, świecące lampkami i pierwszą gwiazdką. I taką świecącą kartkę brokatem przygotowałam dla Was na wyzwanie. Idealnie do tego nadawał się papier nowej kolekcji Altair Art - Between Night and Day. Wybrałam kolor czerwony - ATF/Passion.



http://pasje-iluszki.blogspot.com/

Kartka powstała na kraftowej bazie. W roli głównej papier Makowe Pole - To lubię. Z papieru brokatowego wycięłam kontur gwiazdy, a za pomocą wykrojnika CraftPassion - napis Wesołych Świąt. Nie mogło zabraknąć tekturek EkoDeco :) Duże i małe gwiazdki oraz cudnego jelenia pokryłam grubą warstwą brokatu. Kartkę delikatnie "popaćkałam" gesso i delikatnie oprószyłam brokatem.





1 komentarz:

  1. Takie fajne to wyzwanie, bo akurat na święta wszystko i wszędzie się błyszczy, a szczególnie moje całe ubranie, po zdobieniu kartek brokatem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...