sobota, 11 maja 2013

Witamy na pokładzie!

Mamy ogromną przyjemność powitać w Skarbnicy Pomysłów nową Projektantkę

Matkę (p)Olkę


oto co o sobie napisała:


"Witam serdecznie!
Mam na imię Olga, w sieci funkcjonuję jako Matka (p)Olka. Jestem mamą dwóch cudownych i ruchliwych dziewczynek, kocham koty, książki, dobrą herbatę i  kawusię pitą w ogrodzie:). Rękodziełem zajmuję się od wieku lat, od niedawna dzielę się moimi pracami ma blogu. Przez długi czas pasjonował mnie głównie decoupage oraz szydełko,  scrapbooking  to moja najnowsza i chyba największa miłość :). Rękodzieło jest dla mnie sposobem na zrelaksowanie się i oderwanie od codziennych obowiązków domowych. Właściwie nie tworzę w jakimś konkretnym stylu, chyba ciągle go szukam".











2 komentarze:

  1. Bardzo ładna karteczka, śliczna koronka, kolory..a puszka...:))bardzo elegancka;)))pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie za zaproszenie:)_

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...